Bra där hahaha

Körde fel i ösregnet i Västerås, för jag vet inte vilken gång i ordningen. Skulle vända på lämpligt ställe och fick se en bil köra ut från en parkeringsplats. Perfekt, tänker jag! 
Kör in där och vänder, men när jag ska köra ut så har en jävla VÄGBOM fällts ner! 😂😂 Kommer fan inte ut! 
Får tag på en kvinna och frågar om hjälp, men hon trodde nog jag hade snott bilen. 
Springer in till huset mitt emot, (som tydligen var Trafikverket! Höjden av ironi liksom..), de asgarvar eftersom detta tydligen inte är första gången det händer men hjälper mig ut i alla fall... 
Kämpa Mimmi, kämpa! 
Men jag bjuder på den 😂😂👌🏼



Kommentarer
Postat av: Ida

Usch, dryg situation xD

2015-09-16 @ 10:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0