Tisdag

Lägger upp en dikt jag skrev förut när jag också hade en svacka. Mår inte alls bra idag. Får se hur mötet går i eftermiddag.

Då står där på kanten, till samhällets svek
Du vet det så väl, det är ingen lek.
I huvudet är kaos, allt snurrar omkring
Du måste bort, spring bara, spring
Du ser deras blickar och orden du hör
Lägger mig ner, jag tror att jag dör

Idag är det en vecka sen jag skar mig sist. Och imorgon ska stygnen bort.. Det värsta är att jag bara vill göra det igen och igen och igen. Det tar aldrig slut...


Kommentarer
Postat av: Ida

Sorglig dikt Mimmi <3 Du verkar vara bra på att skriva dikter :)
Sitter och försöker komma på något om säga om att du skär dig. Men jag kommer inte på något för jag vet inte hur det känns att vilja göra det, och jag vet inte vad man kan göra åt det. Det är så frustrerande att inte veta hur man kan hjälpa... Men jag är här iallafall om du behöver någon.
Läser allt du skriver på din blogg och bryr mig om dig mycket. Nu när du mår så dåligt så vill jag att du ska veta att jag finns här men jag vill inte att du ska känna att jag tränger mig på heller, för vet att det kan kännas utmattande om folk vill att man ska träffas ofta eller så.
Kram <3
Fick paketet från dig igår. Blir spännande att få öppna på julafton! <3

Svar: Tack underbara du för kommentaren <3
Mimmi Landberg

2016-12-06 @ 14:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0