Kinesiska muren

Efter lunchen åkte vi till den Kineiska Muren!
















Bitvis väldigt brant!!






























Och så var det en massa kineser som fotograferade än lite då och då haha.. Sen kom det fram en tjej och ville ta en bild :p


Så jag fotade deras folk också! ;) skillnaden va att jag faktiskt frågade först haha



När vi gick mot bussen igen så kom det fram en liten tjej som frågade på väldigt fin engelska om vi kunde ta en bild :D så söt!!

Till sist åkte vi mot ett litet ställe med en tebutik och vi fick prova lite olika teer






















Trötta kämpar haha


Dagens fynd! Köpte en hästsport tidning för 5 kr ! Så sjukt billigt allting *_*




Kommentarer
Postat av: Ida

Lång och blond! Så exotisk, haha ^_^

2016-06-15 @ 12:45:19
Postat av: Ida

Undrar om de skulle reagera så mycket på mig med? Men jag har mörkt hår naturligt och är inte lång, så troligtvis inte.

2016-06-15 @ 12:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0