Torsdag

Packat upp och varit på möte idag. Hämtade sen ut tentan i skolan från praktikkursen som blev godkänd. Den andra tentan blev inte det och den fick jag läsa igenom. Blev faktiskt irriterad på översitteriet och maktutövningen som sker på högskolan. Det va inte ens en relevant grej som gjorde att jag blev underkänd. Jag följde riktlinjerna som stod med i studiehandledningen, ändå var "desginen" fel på tentan enligt examinatorn. Fine om det är nått relevant, som typ referensfel, icke godkänd vetenskaplig artikel som ska vara med eller nått liknande, men det här är ju bata löjligt. Så jag överklagade, så får vi se vart det leder. Har aldrig gjort det tidigare haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0