Fredag kväll

Firar fredag själv ikväll! Blir sushi, film och mys. 
Mår bättre nu vilket känns skönt. Tror mitt dåliga mående berodde på sviter efter PM skrivandet och hela metodteori kursen. Den va så intensiv och jobbig, höll på med Pm:t hela tiden och blev krångel ibland. Söka artiklar hela tiden, läsa, läsa, läsa... Fanns inte tid att må dåligt då liksom. Tror jag tryckte undan allt under tiden då och så kom det fram nu när det är lite lugnare i skolan. 
Kunde verkligen inte plugga, kunde inte konsentrera mig. Men då bestämde jag mig bara för att skita i det. Göra nått annat ett par dar. Och det hjälpte faktiskt, för idag var motivationen till att läsa tillbaka. Tror det är viktigt att vila emellanåt.




Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att höra! :D

2016-03-12 @ 10:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0