Bröllopsmiddag

Emil va så söt när vi kom fram till vandrarhemmet och hade fått fördrink :) "gammelmormor har druckit upp redan" haha! Barn är underbara :*

Dessa bilder är avfotade från kameran haha, så lite sämre kvalité




Invigning av bron in till middagsgården!









Förrätt:









Varmrätt:



Lite bildspel från Karins möhippa och Pers svensexa ;)











På vandrarhemmet åt vi sen tårta och hade dans :)












Vi som va med på möhippan "lärde" oss en dans som vi sen visade upp haha :D vi överlevde ;)


Sen va det dans för alla :)










Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh vad fint det var där inne med borden och alla ljusslingorna i taket!! Wedding inspo, haha :D Vill så gärna gifta mig jag med.

2016-05-29 @ 18:20:18
Postat av: Ida

Åååh vad fint det var där inne med borden och alla ljusslingorna i taket!! Wedding inspo, haha :D Vill så gärna gifta mig jag med.

2016-05-29 @ 18:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0