Brev- Sri Lanka

Fick 4 brev igår från min brevvän på Sri Lanka! Det innehöll te, en doftpåse, vykort och 2 brev! Blev så glad :) det är alltid så kul när man får post. jag skickade förut lite olika sorters choklad i små storlekar för att hon skulle kunna säga om hon gillade någon mer! Så nu köpte jag lite större sorter av de hon gillade :) de jag skickade hade hon aldrig smakat förut och choklad va dyrt där tydligen. Hon tyckte det va häftigt att testa oreo som hon sett mycket på internet om men aldrig testat då det är väldigt dyrt och inte så tillgängligt där :)
det är alltid så roligt att göra någon glad tycker jag. Man får så mycket tillbaka i form av tacksamhet och glädje <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0