Words

.


Kommentarer
Postat av: Ida

Läskigt hur folk inte ser psykiska besvär som riktiga, när det finns såna här konkreta bevis <3
Jag mår också dåligt just nu, men hoppas att det blir bättre snart. Mina sköldkörtelvärden har varit jättedåliga ett tag, så har fått mycket mer medicin mot det. Hoppas att det är orsaken, för att må såhär är hemskt.
Kram på dig Mimmi, du är stark som kämpar på <3

2017-02-19 @ 13:01:37
Postat av: Ida

Läskigt hur folk inte ser psykiska besvär som riktiga, när det finns såna här konkreta bevis <3
Jag mår också dåligt just nu, men hoppas att det blir bättre snart. Mina sköldkörtelvärden har varit jättedåliga ett tag, så har fått mycket mer medicin mot det. Hoppas att det är orsaken, för att må såhär är hemskt.
Kram på dig Mimmi, du är stark som kämpar på <3

2017-02-19 @ 13:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0