Sista kvällen i Siem Reap

Badade och käkade på restaurangen innan det var dags att åka till flygplatsen! 

Vi satt först ute men sen skulle de bespruta för att motverka mygg så vi fick gå in. Kändes inte så miljövänligt att se röken över hela innergården dock 🙄 

Mamma hittade äntligen sin hatt i hon velat köpa från Cambodia hela resan haha! Så nu har vi en från vietnam och en från cambodia.

Först flög vi 45 min från Siem Reap - cambodia till Bangkok - thailand. Det flygplanet var extremt trångt och varken jag eller pappa fick plats med benen haha! Han läste tidningen i gången istället :p. Tur det inte var nån lång flygning. 
Mådde jätteilla när vi landade och trodde jag skulle svimma, men det blev bättre när jag käkat lite. sen flöd vi efter 01.30 på natten hemåt sverige. Inte så mycket turbulens som tur va, men vissa stunder va det en del. Jag blev abrupt väckt av att en kabinpersonal tappar juice tetran över mig när jag sover, och jag fick som en kalldusch och vaknade! Mindre kul dock haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0