Konserten

I Väntade på att konserten skulle börja blev det shopping och fotografering! Fick en hel bag med grejer eftersom jag köpte VIP biljett, men jag handlade ändå lite grejer hehe. 

När jag skulle gå och sätta mig, där längst fram, så ramlade jag hahaha! Fyfan trodde jag skulle dö av pinsamhet... men det va helt svart golv och man såg inte att det var en kant på det. Typ alla som jobbade där sprang dit och frågade hur det gick. Sen satte de upp markeringstejp så man såg bättre. Awkward! 
Satt bredvid en jättetrevlig Italienska och en Amerikan! Så vi pratade massor innan konserten. 
Fotade galet mycket under hela konserten för att han var typ 2 meter ifrån mig där jag satt! Men här kommer lite bilder från mobilen. Lägger upp från kameran imorgon *_* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0