Smärta

Just nu vet inte hur jag ska klara av det hela. Imorgon ska vi på 60 års fest och jag har sett fram emot det mycket. Men det senaste dagarna har jag mått så himla dåligt... känns som att depressionen är tillbaka och ingenting känns roligt längre. Jag vill bara sätta mig ner och gråta utan anledning, jag känner mig helt kraftlös och kan inte fokusera på någonting. Det stressar mig ännu mera jag har så mycket att göra i skolan med plugg och sen börjar praktikek på måndag. Känner att jag inte kommerkunna göra mitt bästa om det ska fortsätta så här.. tankarna bara far iväg åt nått annat håll och jag är helt utmattad och trött hela tiden. Jag vill kunna funka som vanligt men det går bara inte när det är såhär. Det är en kraftansträngning att le. Jag ser så bestämd och arg ut i detta neutralläge... men tyvärr är det så jag ser ut. Jag försöker hitta motivation att fortsätta. Men det som tidigare varit roligt känns det bara som en börda och en belastning. Jag vill kunna le och ha roligt imorgon på festen, jag vill verkligen det. 


Kommentarer
Postat av: Ida <3

Kämpigt... Psyket påverkar så hårt och det är så svårt att vifta bort alla jobbiga känslor och tankar. Jag vet inte själv hur man ska bli bättre, jag har också problem som sagt. Skulle vilja få professionell hjälp av en psykolog eller nåt sånt men tycker att det verkar hemskt dyrt.

Men fint och korrekt citat på bilden. Det är helt mänskligt <3

2017-04-01 @ 15:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0