Att må

Just nu är det jobbigt. Planer och tankar på suicid finns konstant och maler sönder mig inifrån. Skolan är slut. Framtiden och ovissheten är här. Jag känner att det räcker nu. Att jag inte vill mer. Jag är inte glad. Det känns inte som det finns något att fira. Jag blir sjuksköterska men kommer inte jobba som det, till en början. Allt jag gör känns som det är för andras skull. "Men ta inte uppehåll för länge bara så du tappar all kunskap" "Ska du inte jobba som det nudå när du pluggat?" "Varför har du pluggat det när du ändå inte vill jobba som det?" 


Well, det handlar inte om att jag inte vill. Utan om att jag inte kan pga. Min diagnos. 

Enough is enough. Det räcker nu


Kommentarer
Postat av: Ida

Fasen :( <3
Du kommer ta dig igenom det Mimmi. Det är inte normalt att känna så, det är psykiska sjukdomar som tär på dig. Det är inte ditt fel heller.
Jag tror verkligen att du kommer kunna må bra igen. Vet inte vad jag ska säga för att göra det hela bättre, men jag finns här iallafall och jag älskar dig kompis! <3
Snälla säg till om jag kan hjälpa med något!

2017-06-01 @ 17:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0