Fredag

Möte på arbetsförmedlingen i förmiddags. Skrivit in mig där nu och pratat igenom en del. Kändes bra att få veta att de kan anpassa jobbet efter ens behov och att jag inte "måste" jobba som sjuksköterska just nu, bara för att jag har den utbildningen. 
Vi bestämde att inte rota för mycket ännu så länge jag är sjukskriven. Vet hur det blev förut när jag var sjukskriven under gymnasiet men ändå pluggade som fan för att inte hamna efter. Det är inte värt att bli inlagd och slutkörd/utbränd igen. 
Gör lite örhängen till min brevvän i spanien som bor i barclona/catalonien och även min ungerska brevvän nu! 

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Har följt din blogg länge så jag har följt din resa med ditt dåliga mående. En fråga jag har funderat på är om du vill skriva lite om när du kände av det första gången? När var du lycklig senast? När har du haft din värsta dipp i ditt dåliga mående, är den nu?
Hoppas du inte tycker att det är okänsliga frågor jag frågar för de är verkligen inte menat som det!
Kram <3

2017-11-10 @ 14:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0