Fredag

Jobbigt idag men en del ångest. Hade inte gått ner igår, utan stod still i vikt vilket stressar mig mer än det borde. Hatar verkligen detta! Borde snarare vara glad att jag inte gick upp utan stod still i vikt. Det upptar så mycket tankeverksamhet i onödan, men jag satsar hårt på att gå ner i vikt nu, för att verkligen lyckas. Ligger nu på min lägsta vikt so far, sen jag började

 viktnedgången 2012, men har fortfarande inte nått målet. Vet att det tar längre tid på slutet för att kroppen har mindre att ta av, men det är frustrerande och stressande. Trots att jag vet att stress snarare gör att man går upp i vikt. Försöker inte tänka alltför mycket på det, men det är skitsvårt. Ska snart till frisören och färga utväxten så kanske jag kan tänka på lite annat..
Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0