Tävlingskurs - Hoppning

Kallt imorse när jag cyklade till stallet, men väl där blev man varm då det bara va att hugga in och mocka, sopa osv :) sen massa lärorik teori kring tävling och till sist fick vi göra en egen banskiss tillsammans och sen bygga den! Jag fick bli banbyggar-ledare haha.. därefter framridning, framhoppning och så banhoppning! Jag hade Akrobat och det gick så mycket bättre än på klubbhoppningen så jag är nöjd trots ett pet! Vi fick prova att hoppa lite olika titt-hinder också (som hästen kan titta till på och kanske stanna för pga att det står massa ”konstiga” saker där). Bland annat vattematta, grind och sockerbitar ^^



Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma - MODE

fina bilder =)

ha en toppen lördag
kramis

2017-09-30 @ 14:24:51
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0