1 år sen

Idag är det årsdagen. Dagen då jag vaknade upp På MAVA efter intox. Dagen då jag vaknade upp efter självmordsförsöket. Det känns som så längesen, men ändå som att det var igår. Lite konstigt känns det faktiskt.. är på en helt annan plats idag vad gäller mående. Firade en lugn jul, har mer hjälp nu och är inte lika nerkörd i anorexiträsket som då, även om jag fortfarande inte va ångestfri efter julmaten igår.. det gick bra i söndags, men så kom det liksom ifatt igår.. men jag försöker se till de framsteg jag ändå gjort under året <3 

(null)





Kommentarer
Postat av: Ida

Starkt jobbat i år <3
Blir väldigt berörd av att läsa det här... Du vet att jag älskar dig <3

2018-12-25 @ 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0