Tankar

Nu är det bara 2 månader tills vi åker och jag har bestämt mig för att försöka bromsa viktnedgången nu. I veckan avbokade jag/avbröt jag båda ridningarna och sista tiden har jag inte ens orkat skriva brev som en nått av det bästa jag vet. Det är tecken nog på att kroppen och huvudet säger ifrån. 
Men det jävliga är att så fort jag ätit "mer" och känner mig mätt så känner jag mig också fullproppad och som att jag ska spricka typ. Är jätterädd att gå upp istället.... men jag vill verkligen åka i april, så jag måste fortsätta kämpa. Blir man magsjuk därborta och utgångsläget är undervikt, så kanske man måste ha sjukhusvård och det vill jag verkligen inte. 

(null)



Kommentarer
Postat av: Ida

Jättebra att du har viljan att bromsa <3
Har ju sett hur du gått ner, och tycker att det har gått så fort och att det går för långt... Blir jätteorolig :( Men är också så läskigt att prata om eftersom jag inte själv vet hur det känns för dig att vilka gå ned i vikt hela tiden, så är rädd för att säga någonting triggande. Vill bara att du ska leva och må bättre <3

2018-02-11 @ 08:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0