well

Det blev inte riktigt som planerat igår efter mötet. Gick pissdåligt och mådde ännu sämre än innan. Grät i panikångest hela vägen hem. Väl hemma hade jag bara en tanke i huvudet och det var att "nu räcker det". Så jag drack ur hela theralen flaskan i princip... lugnande medicinering/ sovmedicin. 
Det hela slutade med ambulans till sjukhuset och sen hamnade jag på MAVA. Somnolent, blodtryck 63/29 och yrsel. Kroppstemp på 35.4. Sov till och från, men behövde massor med dropp för att hålla blodtrycket upp så hjärtat inte skulle  stanna.. den här gången hände det verkligen på riktigt. Jag blev till och med rädd där jag låg. 

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Ida

Kram :( <3 Skriv mer till mig om du vill Mimmi <3

2018-01-25 @ 12:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0