Chockad

Jag är helt chockad. Den dyraste biljetten jag någonsin köpt var nu när jag köpte biljetten till Celine Dion. Jag köpte den förra veckan då det släpptes för de som är medlemmar i hennes "team". Igår släpptes Biljetterna för "allmänheten" och jag var inne och tittade på priserna. Det har alltså höjt priserna fem gånger mot vad jag betalade. Jag saknar ord. Det kan inte vara Celine själv som satt dessa priser. Hon Skulle aldrig tillåta det! Hon Vill att alla ska kunna komma och lyssna på henne, se henne live och få en chans att se henne på riktigt en gång i livet. Det här är faktiskt inte ok. 

Att sitta på andra raden kostar nu alltså nästan 45 000kr. Som sagt, jag är chockad. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0