Hopplektion

Hade hoppning igår och det gick faktiskt väldigt bra! Kände mig trygg och relativt säker i hoppningen. Det var längesen jag kände så.. Troligen för att jag var så svag och kunde inte alls koncentrera mig förut pga anorexin. Men kunde verkligen få ihop lite planering i ridningen och genomföra det också. Sen tar det ju såklart ett tag att komma tillbaka till där man kanske var förut, men det kändes bättre iaf. Tänkte mycket förut att det var jag som blivit "dålig" och glömt allt jag lärt mig, när jag nu i efterhand kan se att det kanske egentligen handlade om orkeslöshet, utmattning och näringsbrist.
Imorgon, lördag, blir det klubbdressyr med Akrobat! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0