Tisdags- box

Mötena gick faktiskt bra idag. Min vikt är rätt stabil nu. De vill inte att jag ska känna för mycket press eftersom jag har min andra diagnos också, inte enbart ätstörningen. 
Nu svälter min kropp inte på samma sätt som tidigare eftersom mensen kommit tillbaka och därför kan vi avvakta med att gå upp mer. Känns bra att vara enade om nånting haha.. börjar äntligen känna mig okej i den vikt jag har nu. Skräcken att inte gå ner varje vecka har lagt sig och nu är det istället utbytt till att "hålla vikten varje vecka". 
I den vanliga behandlingen jag också går, kommer vi börja om lite från noll med nya ögon/ nytt perspektiv, då Borderline- problemen är mildare nu, men annat kvarstår. Så behandlingen kommer övergå från DBT till KBT. 
Nu box/ styrka (y)

(null)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jäklar vad glad jag blir över att du vill hålla vikten istället för att gå ner!! :D Det är ju otroligt <3 Vilket framsteg. Du är grym kompis <3

2019-01-16 @ 12:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0