Upsi

Det blev ett stopp vid ett hinder igår ocg jag flög fram framför sadeln och slog i min haka på Akrobats hals, vilket ledde till att nacken fick sig en knick liksom. Minns inte riktigt hur jag tog mig av, men tror jag typ gled av hästen? Ridläraren tog emot mig haha.. sen satt jag plötsligt på backen och så låg jag ner? Mådde sjukt illa och höll på att kräkas när jag låg där så de ringde ambulans. När de vred upp mig på sån där bår, så gick det som en blixt igenom ryggen.. hade väldigt ont i nacken. Det kom 2 ambulanser till och med av nån anledning 🧐. Iaf så åkte vi in till akuten. Alla ridkläder skulle av och sen va det undersökning av läkare innan magnetröntgen. Va sjukt kissnödig enda sen ambulansen och vidare när jag låg där  på salen så fick till slut kissa i ett sånt där bäcken haha... vet ni hur svårt det är?! Men hade fan kissat på mig annars hahaha... iaf så visade inte röntgen nått, så bara muskulärt och jag fick äntligen åka hem. Kom hem vid 2 i natt. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Ida

Galet. Så läskigt att skada nacken :'o
Hoppas att det inte gör ont nu <3

2019-05-31 @ 11:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0