Onsdag

Det är lite för mycket nu. Det mesta är bara kaos. Allt är så osäkert och ovissheten knäcker mig nästan. Pga allt kaos på arbetsförmedlingen har jag typ haft 5 olika förmedlare på bara ett par månader och från imorgon vet de inte vem jag får verkar det som... Det är osäkert med arbetsträningen. Det är osäkert med arbetsplats. Det är osäkert med förmedlare och det är osäkert med framtiden. Och i allt dethär finns fortfarande min Borderline. Jag är fortfarande lika känslomässigt instabil. Jag är fortfarande lika känslig för förändringar, brutna rutiner och oklara besked. Jag reagerar som förut bara det att jag inte skär mig längre. Men i såna här lägen blir jag extremt prövad och påfrestad. Jag vill verkligen bara dö när det blir såhär. Men inget blir bättre av ännu ett självmordsförsök. 
Va till stallet en sväng och pysslade lite med Zulle, men red inte. Hälsade på mormor som kommit hem igen nu. Lilla skruttan... 

(null)


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är klok min vän.<3 Du klarar det här med. Med tiden kommer lite klarhet

2019-10-02 @ 23:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0