Onsdag


Jobb igår och idag. Hoppade med Nanny för första gången igår kväll och ska nog rida henne ikväll också!
Haft ett smärre breakdown på eftermiddagen och bara gråtit massor av nån anledning. Känner, som säkert många i nuläget, en ovisshet i allt. Livsleda och hopplöshet över livet. Ibland bara sköljer det över mig. Tror mycket är efter mötena förra veckan också. Ändringar i träning och matrutiner som jag får panik över. Små små ändringar men i min värld mycket. Återigen skräck att gå upp en massa i vikt, som att det nu skulle vara katastrof.. 

(null)





Kommentarer
Postat av: Ida

Vad jobbigt Mimmi <3 Snälla skriv eller ring till mig om du känner att du vill eller behöver det! <3

2020-04-16 @ 18:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0