Update

Alot’s been going on lately. 
1. Jag är superglad för att jag kommer få fortsätta på ICA! Kan inte vara mer tacksam och lättad verkligen. Trivs som fisken i vattnet och gillar uppgifterna! Det passar verkligen mig! 
2. Fått ännu en ny läkare på psyk, för vilken gång i ordningen och hade då en första träff igår. Kan sammanfatta det hela med att jag blir JÄVLIG trött på förutfattade meningar om hur en patient med en viss diagnos "ÄR" innan man ens bildat sig en uppfattning om den individuella patienten. 

Had to cry out a little, så bli allt bra sen

(null)




Kommentarer
Postat av: Ida

Så glad över det med ica som sagt :D <3
Det där andra du skriver om låter förjävligt...
Skulle du vilja prata i telefon i helgen nån gång?

2020-04-03 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0