Året 2020

Nu kommer min årliga sammanfattning! Detta år, 2020, började väldigt bra och har ändå fortsatt på ett positivt sätt även om coronan legat som ett täcke över allt. 
 
Januari
 
gjorde sista arbetsträningen på Coop
 
renoverade köket! 
 
terränghoppning med Akrobat! 
 
Februari
 
Klubbhoppning med akrobat 
 
Började arbetsträna på ICA! 
 
 
promenad med mormor <3 
 
terränghoppning med akrobat ! 
 
Mars
 
Firade mamma <3
 
 
 
Sydafrika! 
 
 
 
April
 
Fick veta att jag kunde börja jobba på ICA! 
 
Maj
 
Clear Round med Nanny! 
 
Anställd på ICA! 
Pay ´n´Jump med Nanny! 
 
 
 Juni
 
Hoppning i ösregn haha! 
 
 
Sommaravslutning i hoppgruppen! 
 
 
Ridskolemästerskap med Nanny! 
 
Sista mötet med den terapeut jag gått hos i snart 6 år
 
Studentfirande!
 
Fyllde 25! 
 
 
En dag på båten! 
 
Midsommarafton! 
 
Juli
 
Följde med min ridlärare på en tävling!
 
Pappa fyllde! 
 
Och fick en ridkurs i present haha
 
40 årsfirande utomhus, av släkting
 
Träffade mormor <3
 
Augusti
 
Modellfoto med Tomas Lindgren
 
Svampplockning!
 
 
Fjällbacka och västkusten! 
 
September
 
Mysiga ridturer utomhus! 
 
 
Oktober
 
Hoppkurs med Nanny! 
 
 
Skrev på kontraktet för lägenheten! 
 
Tecknade lite igen
 
Fick nycklarna till lägenheten! 
 
Coronasjuka här hemma...
 
 
November
 
Banhoppning med Nanny
 
Försenad present för 25årig dopdag och mina föräldrar hade 25årig bröllopsdag 
 
 
Började flytta in grejer och bygga ihop möbler! 
 
December
 
Julavslutning i hoppgruppen med Höjdhoppning! 
 
 
Lägenhetsfix! 
 
Fixade pepparkakshus och bakade lite 
 
 
Jul på jobbet! 
 
Jobbade första julen! 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Glad att mycket varit bra i år för dig <3 Hoppas nästa blir ännu bättre :)

2021-01-01 @ 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0