Kroppsuppfattning

Har insett en sak. Min uppfattning av min egen kropp, är sjukt förvrängd. Alltså helt ärligt. Ja har inte tänkt på det såhär tydligt tidigare. Men jag skulle beställa nya träningstights från en sida och bara "höftade" på mina mått. kollade deras "size cart" och fick fram en storlek. så de beställde jag hem och testade, men de var sjukt stora... Tog och mätte till den nya ordern jag skulle lägga, och fick fram att jag kunde minska 3 eller i alla fall 2 storlekar 😐... fattar att jag borde mätt INNAN jag ens köpte dem första gången, men jag var så jävla säker på att jag hade de mått jag beställde. Asså shit... måste verkligen jobba på det här. Märker det när jag tittar på bilder av mig själv, för jag känner fan inte igen min själv! Min egen uppfattning av mig själv när jag tittar på mig själv, är liksom att jag är Enorm. ENORM. Antar att hjärnan fortfarande är förvrängd... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0