Tankar

Allt sker så snabbt nu, så försöker ta det i steg för att inte få en massa ångest. Känns väldigt kul med lägenheten, och det är ett så stort kliv för mig, med tanke på min historia. Trodde aldrig jag skulle komma till den punkten i livet att jag ens börjat jobba, för för mig fanns det bara en utväg när jag var på botten och den utvägen var döden. Så att jag nu står här med ett jobb och DESSUTOM en lägenhet, bara helt ofattbart! 
Men samtidigt har jag väldigt svårt för stora förändingar och för att jag inte ska krascha igen så behöver jag ta det hela steg för steg. Hinner på det sättet dessutom få en mer inboende känsla att "det här är mitt hem", istället för att flytta allt på en gång och sen inte alls känna sig hemma.  Samtidigt jobbar jag ju under hela den här tiden som flytten kommer pågå, och det vill jag ju göra! Men det tar också sin energi, och återhämtningen blir ännu viktigare

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: anonym

fina tapeter i vardagsrum, de blir nog bra.

2020-10-18 @ 21:59:14
Postat av: Ida

Tycker det är så imponerande och fint att se att du har lägenhet och jobb. Wow <3
Så bra att du tar flytten långsamt :) Och kan tänka mig att det är en stor resurs och en trygghet att ha dina föräldrar en cykeltur bort också!

2020-10-21 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0