Tisdag

Jobb och långt möte med kuratorn. De har haft behandlingskonferensen och nu verkar det äntligen hända lite grejer, eftersom jag blivit sämre igen i ätstörningen osv. Kontrakt är påskrivet om möjlighet till inläggning vid behov och hoppas det går igenom, utredningen kommer att dra igång snart och läkartid på måndag redan, för uppföljning. Är i en svacka just nu efter allt som varit, även om jag är påväg tillbaka igen så går det trögt. Men är tacksam att jag har min kontakt på psyk som verkligen vill mitt bästa. Satsar på att rida imorgon <3 

(null)


Kommentarer
Postat av: Ida

Inte konstigt att det går trögt framåt nu efter allt det tuffa på sistone :) <3 Go Bobbo, du klarar det här

2021-11-20 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0