Julafton

Julen kan vara så otroligt jobbig samtidigt som den kan vara fantastisk. Med andra rutiner, annan mat, nya saker i paketen och mycket social gemenskap, kan julen bli väldigt ångestladdad vid autism. Jag börjar förstå mig själv mer och varför jag bryter ihop varje år även om jag anpassat mycket och dragit ner på sociala tillställningar. Detta är första året med diagnos, men det gör det inte lättare. Man känner sig väldigt ensam, samtidigt som många kanske hellre skulle ställa in hela helgen. Tänkte jag skulle dela med mig av hur en jul med autism också kan se ut. För oftast syns bara den glada och positiva sidan på sociala medier 🎄❤️

Samlade ihop mig och så öppnade vi paket 

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0