Tisdag

Jobb och möte med kuratorn. Hann i princip bara hem och landa så började hjärtat slå en massa dubbelslag till och från under en timme, det va liksom inte en ångestattack och jag har aldrig upplevt det  förut!  jag blev kallsvettig, illamående och fick huvudvärk så jag ringde 1177. De tyckte vi skulle åka in och kolla.. sååå, åkte till sjukhuset igen och fick komma in direkt. De tog ekg och diverse prover. Allt såg normalt ut och de trodde det berodde på stress, att det varit mycket som hänt sista tiden och att det blir som en fysisk reaktion även om jag inte känner mig stressad.. kanske upplever man stress på ett annat sätt som autist, jag vet faktiskt inte haha. Men andra kroppsignaler kan vara svåra att notera, tolka eller uppleva har jag fått förklarat och det stämmer rätt bra med tex hunger/ mättnad, trötthet/ energi. 
Anyway , är hemma igen och vilar upp mig. Känns så fånigt alltihopa men antar att det är bra att kolla upp, framförallt när vården tycker man ska åka in. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0