Tisdag

Nervositeten börjar smyga sig på inför resan. Det kommer vara en väldig utmaning för mig eftersom att jag reser själv denna gång. Miljön kommer vara ny, maten ny och jag ska bo med människor jag aldrig träffat förut i ett land eller del av världenjag aldrig varit i förut. Jag kommer säkert vara överväldigad vissa dagar och bli väldigt trött men jag vet att min brevvän har förståelse. Jag vill göra den här resan och jag vet att det är en utmaning men jag vill samtidigt testa! Däremot är jag också lite orolig eftersom att det varit lite osäkert om jag ens kunnat åka. Men jag håller mig uppdaterad och skulle inte göra något dumdristigt. Jag är också rädd att bli sjuk haha.. 
Jag hoppas bara att det blir en härlig resa tillsammans med min Lankesiska vän ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0