Tungt

Minut för minut, timme för timme. 
Egentligen är det inte så konstigt jag har hamnat i medelsvår depression igen med tanke på att läkaren tog bort en antidepressiv i december då den påverkade min lever och att jag samtidigt går en ganska tuff ptsd behandling, har en ätstörning och sårbarhet iom min autism, men jag är ändå förvånad att jag mår så bottenlöst dåligt när jag ändå har en antidepressiv medicin kvar. 
Jag tog mig igenom arbetsdagen, men blir inte så mycket mer. Är rädd att jag kommer bli sjukskriven då jag inte hanterar för mycket tid på ett bra sätt. Blir ofta för mycket träning och för lite mat för att jag inte "gör något nyttigt" = jobbar… 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0